Langsung ke konten utama

תמונות מקוריות של ישוע האס (ספרד)

תמונה של פניו של ישוע
Israel
תמונה של פניו של ישוע
פני ישו
האם ידעת, כאשר התמונה הראשונה של פניו של ישוע נעשתה, מי הראשון היה תמונה של פניו של ישו?

בסיפור דרך הצלב נאמר שמרי המגדלית ניגבה את פניו של ישוע עם מטלית, כך נאמר לה שקיבלה תמונה של פניו של ישו על הבד שהיא ניגבה

בסיפור אחר, דמותו של ישוע נמצאת בבעלותו של מישהו בלי שהבין את זה, אפילו נחשב לטעות, כי הבעלים מרגיש שהוא לא מכיר אדם כזה, וגם הוא לא מצלם אנשים או תמונות, או פסלים כאלה, אבל למה יש קלישאה על המצלמה שלו שלה, ומדפסות צילום מדוע יכול להדפיס את התמונות האלה?

עקוב אחר הסיפור הבא לקבלת הסבר:
כאשר הייתי עליתי לרגל לארץ הקודש באמצע אוקטובר 1982, צילמתי הרבה צילומים עם המצלמה הסטטית 110.

כשחזרתי הביתה ואחרי שהתצלומים נשטפו והודפסו, ראיתי את התמונה הזאת של ישוע בין שאר התמונות. בהתחלה חשבתי שמזמין החנות נתן לי תמונות של אנשים אחרים. אמרתי לבעלי שלא מתחשק לי לצלם ככה. אני גם לא זוכר שראיתי תמונה כזאת. שנינו בחנו את הסעיף והתברר שהתמונה אכן נמצאת בקלישאה של הצילומים שלי.

אני מאוד מבולבל, במיוחד כי אני לא זוכר איפה צילמתי את התמונה. לכן הראיתי אותו לכומר שהוביל את הקבוצה שלנו. הכומר אמר שעלה לארץ הקודש פעמים רבות, אך מעולם לא ראה את התמונה שם.

אחר כך הראיתי את התמונה לכומר באזור שלנו, שלמד וחקר את ארץ הקודש. הוא גם אמר שמעולם לא ראה תמונה כזאת.

לאחר מכן, סוכן הנסיעות שלקח את המסע לקח את התמונה לניו יורק. הם הראו את זה לאנשים שלמדו ציורים ופרסקאות. הם גם ציינו שהתמונה לא היתה בארץ הקודש.

אחרי שראיתי את התמונה חזרתי לבקר בארץ הקודש שלוש פעמים. כל שנה אני מחפש ושואל מישהו על התמונה, איפה אני יכול לקבל את זה, אבל אף אחד לא יודע.

הסיפור של התמונה התחיל להתפשט כאשר כמה חברים שלי ידעו שאני מסתכל, אבל לא קיבל את התשובה.

בעלי ואני חשנו את היופי של התמונה ואנחנו רוצים שאחרים ייהנו מיופיו, כי אנחנו פרנציסקאנים שוכבים בשירות שלנו. התחלנו להדפיס אותו, שיתפנו אותו והרבה דברים יפים קרו, למרות שלא סיפרנו את הרקע של התמונה.

אני לא רוצה לספר את הסיפור כי אני רוצה את התמונה כדי להיחקר יותר ביסודיות. לי זה עורר בי עצבנות, בייחוד משום שלא זכרתי שצילמתי דברים כאלה. אני באמת לא זוכר, אבל איך מישהו יכול לשכוח שהוא צילם פעם תמונה כל כך יפה.

תמונה זו מסתובבת כעת ברחבי העולם וארצות הברית. אני מקווה שאנשים לא רוצים לדעת או להתעניין במקור המקור של התמונה, אבל רק לראות את היופי והוד של ישו. הוא קרן של אהבה, כפי שנראה בתמונה זו.

הרצון שלנו הוא להביא את ישוע לכל אחד באמצעות תמונה זו. וכפי שאתה יכול לראות בעצמך, את הסיפור מאחורי התמונה הזאת הוא לא מאוד חשוב.

אני לא קורא את הסיפור לנס, כמו שאומרים, מה שאני יודע הוא שהתמונה הזאת הביאה שלום לאנשים רבים למרות שהם לא יודעים דבר על התמונה הזאת. ואני מודה לאלוהים על כך.

מי לוקח תמונות או איך הם מתרחשים לא חשוב. הדבר החשוב הוא פניו של ישו.

שלום במשיח

ג'קי האס

להלן הכתיבה של האב חוסה אלסון על התמונה של פניו של ישוע שהוזכר לעיל.

אני הכומר אגוסטין מאז אפריל 1946 ועכשיו אני בן 68. באוקטובר 1987 קיבלתי תמונה של אדוננו ישוע המשיח במתנה. כאשר זיהיתי אותו, אני מיד סגדו לו בהערצה.

בשבוע השני של פברואר 1989 זיהה צלם את פניו של אלוהים בתצלום והחל לצלם אותו. ואז אמרתי לו שהוא יכול לצלם את הסטודיו שלו כי שם הוא יכול לעבוד בנוחות ובשלווה. שמו של הצלם לואיס מיאר והסטודיו שלו ממוקם ברואה, רחוב 2 Ovido, Austria, ספרד.

כשסיים לעבוד על זה, התחלנו להחזיק קבוצת תפילה בביתו. קבוצת תפילה זו דומה לקבוצת התפילה פאדרה פיו מפיטרלצ'ינה. לואיס הכין כמה תצלומים של אלוהים והניח אותם על השולחן באותו חדר, שבו הוחזקה קבוצת התפילה. כולנו נהנינו מהתפאורה.

כולנו התחלנו להתפלל מחרוזת התפילה כאשר למדנו כי אלוהים מדבר דרך חוזה רמון. אלוהים שלח הודעה לשלושה אנשים בחדר: חואנה מארי (אשתו של לואיס), קובי בן השבע (בתו של לואיס) ולואיס עצמו. רשמתי כל מה שאלוהים אמר. דרך חוזה רמון שאלתי את אלוהים, אלוהים, אלוהים יכול להסביר כמה דברים על התמונות שהועלו על ידי לואיס ואת התמונות שקיבלתי במתנות? אלוהים ענה, הילדים שלי, התמונה הזאת היא תמונה של הפנים האמיתיות שלי. כבוד כל יום. אני אתן לך חסד מיוחד בדיוק כפי שאני נותן רחמים לאדם שיצר את התמונה המקורית. בתצלום הזה הייתי נוכח. תפילה זו התקיימה בסן סבסטיאן גרבנדאל, ספרד.

עוד תמונות של אדוננו נעשו ושותפו עם כמרים, monsignors וקבוצות תפילה. כולם נדהמו והתאהבו בתמונת האלוהים.

ב -19 בדצמבר 1989, באחת ההופעות של הבתולה מרי בכנסיית גויג'ון, אוסטריה, ספרד, הבתולה מריה נשאלת על נושאים כלליים ומיוחדים כרגיל ביום שלישי. שאלות אלה מתבקשות דרך מריה דל רוסאריו Frechoso המתגוררת Duque de Rivas 8 סנט 3, דל רוסריו. ילדי היקרים, אני מקווה שיש לך מספיק כסף להדפיס מספר גדול של תמונות של הבן שלי, כי רבים מהילדים שלי רוצים לקבל אותם, אבל הם לא יכולים. אחר כך שאלתי את הבתולה מריה להכתיב את המלים שיודפסו על תמונת בנה. גבירתנו ענתה דרך מריה דל רוסריו. על תמונה קטנה, לכתוב מתנה מאלוהים, כך שכולם יודעים פניו הגדולים גילה באמצעות הדימוי שלו. על גבי תצלום גדול יותר, רשום אותו; ישוע המשיח שלנו.

כמה פעמים אלוהים הצהיר על התמונות ועל הניסים שהוא עשה, על איך היינו עדים לו לבוא מתוך התמונה עצמה, מן הקודש הקדוש כאשר הוא חזר בניצחון. הוא אמר שהוא חי בכל אחד מהתצלומים.

הוא אמר שאנחנו מתפללים הרבה לפני התמונה שלו. העיניים שלו תמיד יראו את כל הטוב והרע שאנחנו עושים. הוא אמר שאנחנו לא צריכים לחלוק את התמונות שלו כמו חלוקת ממתקים, אבל לתת אותם לאנשים שבאמת רוצים אותם ולקבל אותם בכבוד ואמונה.

אנו מבינים שישנם הרבה נסים שישוע יכול לעשות בתמונה הזאת ואנחנו מעריצים אותו; אנו שמים את האמון שלנו, אמונה ואהבה בו.

הוא גם ביקש כי אני מתפלל כל לילה בין 12 ו 12:15 וכי אני מברך את המים, כמו בשימוש בכנסיות. הוא ממליץ לנו לא רק להשתמש בו כמים קדושים, אלא גם מים לשתייה ולברך את התסרוקת, בולים, מדליות, פסלים, בתים וכל מי יתברך. הברכות והברכות שלו יהיו בכל בית, לא משנה כמה המצב יהיה רע. לכן, הוא ממליץ להתפלל כל לילה באותה שעה.

באשר למקור התצלום, אני עצמי לא זוכה להסבר טוב יותר, ומשום שיש דברים ששמעתי, אני יכול להסביר את זה כך: זוג אמריקני עלה לארץ לפני כמה שנים לעלייה לרגל. כשהיו שם, הם צילמו המון תצלומים. לאחר קלישאות נשטפו והודפסו, הם ראו תמונה של האדון ישוע המשיח. כי הם ידעו בדיוק שהם לא מצלמים אנשים, תמונות או פסלים כמו זה שבתצלום, הם חשבו שתמונותיהם השתנו עם תמונות של אנשים אחרים. לאחר מכן הם מחזירים אותו למכונת הכביסה. לאחר בדיקה, התברר כי הסעיף נמצא בין שתי הקלישאות שצולמו על ידן.

פעם שאלתי את אלוהים על הסבר כזה ואלוהים אמר שההסבר מספק. אבל יש עדיין סתירות כפי שהוסבר במכתב לאב ולאמא פרנסיסקו קנירג'ו. לבסוף אני מסיק כי מה שחשוב עבור הגבוהה ביותר היא האמת. האמת היא מתנה גדולה שעושה אותנו אנושיים. השיטה היא לא חשובה וחסרת משמעות, והיא לא תמיד אותו הדבר בדברים שמחים וקשים להאמין כך.

The High High יברך אותנו באותו אופן שהוא מברך כמה שהפיקו את התמונה היפה של אלוהים. אני אסיר תודה על שניתנה לי ההזדמנות על ידי אלוהים ומרי לכבד את אלוהים בצלמו.

פעם ביקשה הבתולה מרי לשלוח את התצלום לאחד מבניה בוויטילה. אז האפיפיור הודה והיה מאושר מאוד כי הוא זכה לקבל מתנה כה יפה.

גם התלוננתי בפני אלוהים, כי מעט מאוד אנשים קיבלו את התמונה וראו בה חשיבות. לכן, אלוהים ביקש ששתי צרורות של תצלומים יישלחו לאחיות הכרמליתיות בסן חוזה ועוד אחת לאחיות ההתגלמות באבילה. אלוהים ביקש כי מספר התמונות שנשלחו לא ייספרו תחילה, אך המספר יהיה זהה למספר האחיות משני המנזרים.

כנראה מה שאלוהים אמר נכון. זה ידוע ממכתב תודה שנשלח על ידי האחיות משני המנזרים. הם הופתעו שמספר התצלומים שנשלחו היה זהה למספר האחיות שם.

המנזר על אווילה ביקש 13 תמונות נוספות כי יהיו 13 אחיות חדשות שיכנסו למנזר. אלוהים אמר לי לספר לאחיות באוריטו במונטה דל קאלד. אליקנטה ספרד כי הם חייבים להתפלל לכבד אותו בסקרמנט המבורך כי הוא גילה על המזבח אחר הצהריים. עכשיו זה המקום היחיד שהכנסייה מכירה בנוכחותו של אלוהים. אבל בגלל נוכחותו, בתמונה שלו, בזמנים שבהם הם לא יכולים לעזוב את החדר שלהם, הם יכולים להתפלל אליו באמצעות התמונה שלו.

אני גר שם, נוכחותי שם.

אני לא יכול לתאר את היופי של הנוכחות של אלוהים בתמונה הזאת עם מילים. אני מקווה שגם מכתב זה יקרא על ידי זוג.

בברכה חמה וברכות.

האב חוסה אלסון.

הודעה לדניס מורגן מווודלנד קליפורניה
יום שבת, 24 באוקטובר, 1992, קיבלתי רק תמונה של ישו על ידי לכתוב

אמר ישוע
תודה לך, הילד שלי, השלווה שלי איתך. FotoKu, כי אתה פשוט קיבל הוא לא משהו חדש. אני מקווה שתצלום זה יחולק ברחבי העולם. הבא תמונה זו כאשר אתה צריך להטיף. הגדל והנח אותו במקום שניתן לראות על ידי אנשים. הדפס תמונות קטנות ושתף אותן. אני אתן לך את הכסף כאשר תצטרך לשלם אותו. בקשו תרומות כדי לעשות יותר. תמיד יהיו לך מספיק תמונות לשיתוף עם אלה שרוצים בכך.

האנשים שלי יחוו את הנוכחות שלי בתמונה הזו. כבוד, לספק זמן להתפלל לפני התמונה שלי. הנוכחות האוויקריסטית שלי היא אמיתית וחיה בתצלום הזה. לכבד את התצלום בביתך כפי שאתה מכבד את הסקרמנט המבורך, אני אדונך, שאוהב אותך כל כך ומתגעגע לאהבתך.

אני אתן ברכה גדולה לכל מי מכבד את התמונה שלי. כל מקום שמחזיק ומכבד אותו יקבל את רחמי שופע והגנה שלי כבן האלוהים במהלך הטיהור. אני איתך, באמת.

הילד שלי, להכפיל את המכתבים שאתה מקבל את ההודעה כי אני רק אמר לך ולשתף את התמונה שלי ולהפיץ אותו לכל האומות. אני מתגעגעת לעם שלי. אני אוהב את כולכם.

תפילה במצוקה

אלוהים, אדוני ...

בתוהו ובוהו זה, אני לא רוצה לדרוש חיים חלקים ללא גלים.

לשאת את הצלב הוא חובתי בתור חסיד שלך, לא בורח.

אבל אלוהים, כאשר אני לא מבין את הנתיב שלך, להראות את הדרך שלי לתוכנית שלך.

כאשר בלבול ודאגה הכה בי, אל תשחרר את זרועותי.

האם אני יכולה לעמוד איתן מול גלי הרגשות הלא יציבים שלי.

עזור לי להיות סבלני, מלא אהבה וענווה.

אל תתנו לי להיסחף נגדך, להיכנע בזרם הפיתוי.

תן לזרועות האהבה שלך לחזק אותי להילחם.

להעיר אותי שאני לא לבד,

אבל אתה אף פעם לא צנח והמשיך להחזיק אותי, מחזיק אותי בכל הנסיבות,

ובמיוחד באווירה השחורה והמשעממת הזאת.

אלוהים נתן לי להיות טהור יותר בידיים שלך.

אמן.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

JESÚS NUESTRA SEGURIDAD-JACKY HAAS-ESPAÑA (ROMA CATÓLICA INTERNACIONAL) Venezuela

Imagen de la cara de Jesús Imagen de la cara de Jesús El rostro de jesus ¿Sabías que cuando se hizo la primera imagen del rostro de Jesús, quién tenía primero una imagen del rostro de Jesús? En la historia del camino de la cruz, se dice que María Magdalena limpió el rostro de Jesús con un paño, para que le dijeran que tenía una imagen del rostro de Jesús sobre el paño que había frotado. En otra historia, la imagen del rostro de Jesús es propiedad de alguien sin darse cuenta, incluso se considera un error, porque el propietario siente que nunca conoce a esa persona, ni toma fotografías de personas o cuadros, ni esculturas como esa, pero ¿por qué hay un cliché en su cámara? Ella, y ¿por qué las lavadoras de fotos pueden imprimir estas fotos? Siga la siguiente historia para una explicación: Cuando estaba en una peregrinación a Tierra Santa a mediados de octubre de 1982, tomé muchas fotos con la cámara estática 110. Cuando fui a casa y después de lavar e imprimir las fotos, vi esta

ORIGINAL PHOTOS OF JESUS ​​HAAS SPAIN (INTERN CATHOLIC). Kamba kenya.

Image of Jesus' Face Image of Jesus' Face The face of Jesus Did you know, when the first image of Jesus' face was made, who first had a picture of the face of Jesus? In the story of the way of the cross, it is said that Mary Magdalene wiped the face of Jesus with a cloth, so that she was told she had a picture of the face of Jesus on the cloth that she had rubbed In another story, the image of Jesus' face is owned by someone without realizing it, even considered as a mistake, because the owner feels he never knows such a person, nor does he take pictures of people or pictures, or sculptures like that, but why is there a cliche on his camera hers, and why photo washers can print these photos? Follow the following story for an explanation: When I was on a pilgrimage to the Holy Land in the middle of October 1982, I took a lot of photos with the static camera 110. When I went home and after the photos were washed and printed, I saw this picture of Jesus among other

ઈસુના હવાના મૂળ ફોટા (આંતરિક કૅથલિક). Gujarati.

ઈસુના ચહેરાની છબી ઈસુના ચહેરાની છબી ઈસુનો ચહેરો શું તમે જાણો છો, જ્યારે ઈસુના ચહેરાની પ્રથમ મૂર્તિ બનાવવામાં આવી હતી, જેની પાસે સૌ પ્રથમ ઈસુનો ચહેરો હતો? ક્રોસ સ્ટ્રીટ વાર્તામાં કહ્યું મેરી સુધારેલી પતિતા સ્ત્રી એક કપડાથી ઈસુના ચહેરા લૂછી છે, તેથી તેને કહેવાય છે તે ઘસવામાં કાપડ ઈસુના ફેસ મળી અન્ય વાર્તા, ઈસુના ફેસ કારણ કે માલિક હતો જેથી લોકો ખબર નથી, અને ક્યારેય જેથી ચહેરા સાથે લોકો અથવા છબી અથવા પ્રતિમા ચિત્રો લેવા, તે અનુભૂતિની વગર એક વ્યક્તિ પણ એક ભૂલ તરીકે ગણવામાં આવે છે, પરંતુ શા માટે કૅમેરા પર અતિ રૂઢ પોટ્રેટ છે તેણી, અને ફોટો વૉશર્સ શા માટે આ ફોટા છાપી શકે છે? સમજૂતી માટે નીચેની વાર્તાને અનુસરો: જ્યારે હું ઓક્ટોબર 1982 ની મધ્યમાં પવિત્ર ભૂમિ પર યાત્રા કરતો હતો, ત્યારે મેં સ્ટેટિક કૅમેરો 110 સાથે ઘણાં ફોટા લીધા. જ્યારે હું ઘરે ગયો અને ફોટા ધોવા અને છાપવામાં આવ્યા ત્યારે, મેં આ ફોટાને અન્ય ફોટાઓ વચ્ચે જોયું. પહેલા મેં વિચાર્યું કે દુકાનના કારકુરે ભૂલથી બીજા લોકોના ફોટા આપ્યા છે. મેં મારા પતિને કહ્યું કે મને તેના જેવા ચિત્રો લેવાનું લાગતું નથી. મને પણ યાદ નથી હોતું કે